Boekhouding

Ofwel kiest u ervoor om alles over te laten aan ons kantoor en dan boeken wij met veel zorg al uw documenten in. Ofwel voert u zelf uw boekhouding en dan staan wij in voor de controle en verdere afwerking van uw dossier.
Op basis van deze cijfers krijgt u van ons per kwartaal een tussentijds resultaat. Na 6 maand wordt dit samen besproken, zodat u tijdig weet waar u aan toe bent en eventuele bijsturingen kunt doen. Uw dossier wordt dus zeer nauwgezet opgevolgd.

  • volledige verwerking van uw boekhouding, zowel inboeken van uw aan-, en verkoopfacturen als uw bank- en kasverrichtingen
  • tussentijds rapportering en bespreking
  • opmaak balans en resultatenrekening
  • opmaak jaarrekening en verslagen
  • instaan voor alle BTW formaliteiten (BTW aangifte, IC aangifte, klantenlisting, …)
    – boekhouding op kantoor of ter plaatse in uw bedrijf

KMO-advies

Als partner van uw kantoor willen wij u steeds adviseren en meehelpen in het verwezenlijken van uw ondernemersdroom.
Via onze nieuwsbrief blijft u op de hoogte van de recente nieuwigheden die mogelijks ook voor uw bedrijf interessant zijn.
Maar daarnaast heeft u ook vaak specifieke vragen over zeer uiteenlopende items. Wij proberen u daar steeds zelf in de begeleiden of u door te wijzen naar één van onze contacten.

  • opmaak en begeleiding van een kredietaanvraag
  • opvolgen van klantentegoeden
  • advies inzake personeelsbeleid
  • advies inzake overname van bedrijven

Fiscaliteit

Op basis van het boekhoudkundig resultaat streven we ernaar om te komen tot het fiscaal meest optimale resultaat.

  • opmaak aangiftes in de personenbelasting en vennootschapsbelasting
  • bespreking en optimalisatie
  • verdediging van uw dossier bij eventuele controles

Starters

Ons kantoor staat in voor de service van A tot Z voor starters.
Dit omvat vooreerst de administratieve papiermolen, met daarbij de aanvraag van uw btw-nummer, de aansluiting bij de sociale kas en de aanvraag van de noodzakelijke vergunningen.
Daarnaast bekijken we samen de structuur van uw bedrijf, zodat u uw droom op een stevige basis kunt waarmaken. Ook uw boekhouddossier starten we samen op.

Op deze manier zorgen wij ervoor dat u zich vanaf de start kunt concentreren op uw bedrijf.

  • aanvraag ondernemings- en btw-nummer
  • aansluiting sociale kas
  • aansluiting personeel
  • diverse opstartformaliteiten
  • opmaak financieel plan
  • contact met notaris voor opmaak statuten
  • advies bij keuze van de juiste vennootschapsvorm
  • advies bij uitbouw van uw bedrijfsstructuur

Yuki

Wij zijn een digitaal kantoor. Om dit te kunnen verwezenlijken werden wij Yuki-partner. U kunt uw documenten volledig digitaal aanleveren en alles digitaal raadplegen. Wat zorgt voor een tijdsbesparing en een permanente opvolging voor de ondernemer.

Uiteraard kunt u ook nog uw documenten bij ons binnenbrengen en boeken wij dit voor u in.

Interesse? Contacteer Ons

Indien u vragen hebt of informatie wenst, aarzel niet om ons vrijblijvend te contacteren.

Kantoor Buffel – Denolf

Marktplein 14
8750 Zwevezele, België
T 051 75 15 03
E info@kantoorbd.be